Iestatījumi

SIA “RSU Stomatoloģijas institūts” turpina uzņēmuma digitalizāciju, ieviešot jaunus tehnoloģiskus risinājumus pacientu apkalpošanas uzlabošanai

Lai uzlabotu saziņu ar pacientiem, paaugstinātu pakalpojumu kvalitāti un veicinātu digitalizācijas procesus, SIA “RSU Stomatoloģijas institūts” un filiāle “Ortodontijas studiju un pētniecības centrs” ievieš vairākus modernus risinājumus pacientu apkalpošanas jomā.

No šī gada septembra institūtā darbojas robotizēta zvanu sistēma, kas automatizēti informē pacientus par gaidāmajām vizītēm un sniedz iespēju ērti apstiprināt savu ierašanos, atteikt pierakstu vai paziņot par nepieciešamību to mainīt. Zvani tiek veikti no institūta oficiālā tālruņa numura 67455586 – aicinām pacientus saglabāt šo numuru savos kontaktos, lai institūta zvani tiktu atpazīti un saņemti savlaicīgi.

Sistēmas ieviešanas sākumposmā iespējamas nelielas tehniskas nepilnības, tādēļ pateicamies pacientiem par sapratni un atsaucību. Mūsu mērķis ir nepārtraukti pilnveidot procesus, lai nodrošinātu vēl ērtāku un kvalitatīvāku pacientu apkalpošanu.

Papildus tam institūtā un filiālē ieviesti pašapkalpošanās norēķinu termināļi (Tapbox), kas ļauj pacientiem ātri un droši norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem, izmantojot maksājumu karti. Šie risinājumi paātrina norēķinu procesus, samazina administratīvo slodzi un veicina iestādes digitalizāciju un automatizāciju, padarot apkalpošanu ērtāku gan pacientiem, gan darbiniekiem.

SIA “RSU Stomatoloģijas institūts” turpina virzību uz inovatīvu, digitāli attīstītu un pacientiem draudzīgu veselības aprūpes vidi.